ימים
שעות
דקות
שניות
להרשמה לסמינר Fermentation

אולטרסאונד נישא

אודות המוצר

אולטרסאונד נישא זכה להכרה כטכנולוגיה שמוזכרת בהנחיית הפרק העדכנית של USP <1207>, המשמשת כשיטת בדיקה דטרמיניסטית להערכת איכות החותם. יתרה מכך, הוא מחזיק במעמד של שיטת בדיקת ASTM F3004 ותקן מוכר של ה-FDA לביצוע בדיקות תקינות חותמות.

טכנולוגיית האולטראסאונד הנישא של PTI מציעה בדיקה לא הרסנית ולא פולשנית לבדיקת איכות החותם. ניתן ליישם טכניקה זו על מגוון רחב של חומרים כגון Tyvek®, נייר, נייר כסף, סרט, אלומיניום, פלסטיק ועוד. השיטה כוללת התפשטות גלי אולטרסאונד דרך אטימת האריזה, מה שמוביל להחזרה של גלי קול. על ידי מדידת השונות בעוצמת האות המשתקף, ניתן לזהות פגמים באטם.

Seal-Scan® ו-Seal-Sensor של PTI משתמשים בטכנולוגיית בדיקות אולטרסאונד נישא ללא מגע. שיטה זו מאתרת סוגים שונים של ליקויים, גלויים ובלתי נראים, דולפים ולא דולפים.

טכנולוגיית Seal-Scan® ניתנת להתאמה לפלטפורמות ייצור וסביבות שונות, מה שהופך אותה לפתרון מצוין עבור מערכות אריזה גמישות. היא הוכחה כאחת משיטות הבדיקה הבלתי הרסניות היעילות ביותר עבור חבילות גמישות. בשנת 2013, ASTM Test Method F3004-13 הוענק לטכנולוגיית אולטרסאונד נישא, אשר פותחה באמצעות טכנולוגיית PTI Seal Scan. שיטת בדיקת ASTM זו מוכרת גם על ידי ה-FDA כתקן קונצנזוס לבדיקת איכות חותם.

רוצה לקבל עוד מידע על מוצר זה?

מוצרים נלווים למוצר זה

המותגים שלנו

דילוג לתוכן